liebeliebeliebe

vi har før her på css tilkendegivet vores kærlighed til en vis franskmand -louis garrel. jeg var før sommerferien inde og se hans nyeste film les chansons d'amour til en filmfestival. det var virkelig en god film og den bedste franske film,som jeg har set i langt tid. det er også min yndlings louis garrel film siden the dreamers. her har han skruet lidt ned for mor/søn sex og artsy-fartsy langtrukkenhed og i stedet synger han! og har et kærlighedsforhold med en sød, fransk dreng, som godt kan lide pandekager. jeg vil ikke afsløre så meget af handlingen, men kan kun sige, at det er en sød musical med mange følelser. efter filmen havde jeg sådan lyst til at slændre rundt på må og få i de parisiske gader, måske synge lidt for mig selv og spise lækre crossaints.........

her er lidt stills fra filmen:
 








nu kan den så kommet op i biograferne her i berlin, så jeg skal ind og se den i weekenden igen. jeg håber ikke, at den skuffer. jeg krydser fingre for alle jer i danmark, at grand for opsnappet en kopi, så i også kan dele min begejstring,


signe

Kommentarer
Postat av: nikolaj

jeg så den osse for et par måneder side..den er vidst stadig på veoh for interresserede...jeg fik mega meget lyst til at sidde med bøger på hovedet og købe american apparel tights efter af have set den.

Postat av: Toni

google translates your blog for me :)

i just discovered louis last week.

never heard of him before. can you believe that?

arte showed a new film with him,

which was sooooooo good. the french title is "la belle personne" or "das schöne mädchen".

i really have to get my hands on a dvd or something and show it to you!!

2008-09-19 @ 00:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0