vores alle sammens yndlings franskmand<3

image56



den fantastiske louis garrel fik hele css til at sukke efter lyserøde smøger og franske novuelle vague film da vi første gang så ham i the dreamers. og vores kærelighed til ham siden da er kun vokset og vokset.
desværre er det gået op for mig at der vist ikke er nogen drenge, der kan leve op til noget som helst efter louis.

selv når han er med i helt vildt dårlige film om lebbe-mor-insest-SM-sex kan man ikke lade være med at elske ham.(han har altså også medvirket i en del gode film)

han er 24, han er FRANSK, hans gudfar er jean-pierre léaud, hans far er instruktør og hans mor er skuespiller. han er perfekt.
selv hvis han var helt vildt arraogant og klam(hvilket jeg frygter lidt) så ville jeg stadig dø 100000 gange i sekundet hver gang jeg så en film med ham.

jeg håber bare at han har dødgrimme tæer ellers kan han umuligt være et rigtigt menneske.

jeg håber snart der kommer flere film til dk med louis. men heldigvis har jeg lige været inde og se actrices i sidste uge. så har jeg fået mit fix for denne gang.

xoxoxoxo cloé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0