dknyc

I går kom jeg hjem efter 12 dage i New York. Jeg havde en rigtig, rigtig god tur og lige meget hvor mange der siger det, så er det en fantastisk by. Det værste ved at rejse langt, er dog at mellemlande og sidde lang tid i fly. 
Desværre kom jeg hjem fra NY til et par afslag fra forskellige børnehaver. I dag prøvede jeg så at ringe rundt til et par andre børnehaver i håb om at lave en samtale. Desværre snakkede jeg kun med mega stressede pædagoger, som alle sagde at de blev bombaderet med ansøgninger, men at jeg da kunne komme forbi med en ansøgning eller sende en. Ret irriterende når der i de forskellig opslag har stået, at man skulle henvende sig over telefonen. I morgen vil jeg så cykle rundt med ansøgninger. Så må vi håbe at det giver bonus og at jeg ikke bare bliver endnu et brev i bunken. Jeg er nemlig træt af ikke at lave noget.

Her er et par New York billeder





♥ Sofie

Kommentarer
Postat av: cloe

billede tre og fire er virkelig flotte!

det var godt at se dig i dag. dit hår bliver længere og længere for hver gang. snyd!



<3

2008-09-03 @ 00:15:04
Postat av: mille

flotte billeder!

2008-09-03 @ 19:07:43
URL: http://nothisnothat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0