skolestart



I GÅR startede jeg i skole. det er ikke rigtig alvorlig skole endnu, men bare et forberedelseskursus for udenlandske studerende. det går indtil videre ret godt, selvom jeg nogle gange godt kan have svært ved at udtrykke præcis, hvad jeg mener. det er bare virkelig irriternde! vi er ikke særlig mange i vores klasse, så man skal bare sige super meget! det er i hvert fald rigtig godt for mig, da jeg tit har tendens til at blive den mutte type nede i hjørnet.
i min klasse er vi 4 fra polen, en fra japan, en fra kina, en fra canada og så mig, danskeren. folk er virkelig søde og imødekommende, så det kan ikke være bedre. i dag skulle jeg lave gruppearbejde og jeg kom i gruppe med polakken pawel. han er virkelig en super-polak, virkelig klog og rigtig flink. jeg tror faktisk aldrig, at jeg har mødt nogen så klog i danmark nogensinde! jeg synes nu også, at jeg har gjort mig godt bemærket indtil videre. jeg fik i hvert fald super meget ros af vores professor i dag, da jeg gennemskuede en tekst og skulle gentage mit svar tre gange.


jeg glæder mig allerede til imorgen.


kærligst signe


Kommentarer
Postat av: christine

hvad skal du studere? er det så på tysk?

2008-09-16 @ 17:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0