Mit første crush

Jeg var lige blevet 11 år gammel. Mine bryster var begyndt at voksne og min næse var alt for stor i forhold til resten af mit ansigt. Mine yndlingsfarver var grå og orange og jeg gik ofte med lilla-øjenskygge. Jeg var ikke en køn pige.

Mine forældre havde inviteret mig i cirkus. Det var ikke det fordanskede Benneweis-show med elefanter og klovne, men derimod traditionelt, kinesisk cirkus. Jeg glædede mig meget til at opleve noget eksotisk og anderledes.

Det var i cirkusbygningen og vi havde gode pladser. Vi så gymnastik og tallerkenkast og var meget imponerede over, hvad de kinesere kunne. Så kom slangemenneske-indslaget, som vi havde glædet os allermest til. Det var en lille, kinesisk dreng i blå trikot på omtrent min alder. Det var utroligt, hvad han kunne gøre med sin krop. Han vred sig selv frem og tilbage over gulvet og stod på hænder og i spagat i næsten samme sekund. Jeg var fascineret og fik mit allerførste sug i maven. Jeg ville gerne lære den lille, kinesiske dreng bedre at kende og måske holde ham i hånden.

Da cirkuset var færdigt og alle artisterne kom ud for at vinke farvel, var jeg sikker på, at vi havde øjenkontakt, så jeg vinkede tilbage. Kun til ham.




/signe


Kommentarer
Postat av: christine

godt post, signe! mit første crush var inuk fra nissebanden. mødte ham desværre aldrig irl haha!

2008-09-14 @ 20:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0