og det drypper videre...



I Berlin regner det stadig, nogle gange lidt - og nogle gange meget. Faktisk er vejret helt forfærdeligt i øjeblikket med konstant regn, blæst og mørke. Det eneste lyspunkt er de flotte efterårstræer i gule, brune og røde farver og de mange kastanjer, som man kan samle op over hele byen. Jeg skyder min minimale blogge-lyst fortiden på vejret. Det er simpelthen SÅ uinspirerende! Det her kommer der ud af at opholde sig indendøre for langt tid:


1.
Se ALLE sæsoner af SATC. Jeg sætter en episode på, som jeg lige kan se imens jeg rydder lidt op, men så skal jeg alligevel lige se den næste for, hvad sker der med Miranda og ham der Steve, og dropper Carrie ikke snart den klamme bondeknold til Aiden??. Før jeg har set mig om, så havde jeg set alle sæsoner. Jeg er ikke særlig stolt af mig selv.

2. Leje Harry Potter 4 og 5 i mit yndlings-videothek. Se dem begge to lige efter hinanden, mens jeg gemmer mig under et milliard lag tæpper og spiser tysk juleslik under filmen. (Kan man få pebbernødder i Danmark nu?)

3. Spise hjemme hos Elisa i hendes store, varme køkken. Vi spiser spinat/hytteost-blanding fyldt ned i pastarør og overdækket med tomatsovs og ost. Verdens bedste, billige mad. Til en orintering, så er Elisas lejlighed rigtigt stor og flot med stuk og højt til loftet<3



PS. Jeg har haft konstant ondt i maven den sidste uges tid, fordi jeg sidste fredag var til tyskprøve. Det var rigtigt svært og der var 5 siders grammatik, som jeg ikke rigtigt kunne finde ud af. Jeg var rigtigt nervøs for, at jeg ikke bestod og skulle tage den om om et halvt år igen og hvis jeg nu heller ikke klarede det der, så kunne jeg ikke forsætte på universitetet. I dag fik jeg mit resultat og jeg bestod med 77% rigtigt! Det er jeg virkelig tilfreds med. Man skulle have 67% for ikke at komme op i en mundtilig prøve, så jeg har klaret det rigtigt godt! Nu har jeg klaret min første eksamen på universitetet. Det føles rart.

SIGNE

Kommentarer
Postat av: cloé

tillykke med proeven. og ja, men kan i hvert fald allerede faa brunkager i netto. skoert!

2008-10-07 @ 08:27:43
Postat av: e

hej signe.

til lykke med resultatet, det er helt sindssygt flot! i dag skal jeg paa bürgeramt og i banken, og det bliver virkelig helvede. maaske kan vi ses, inden jeg rejser paa torsdag?

desuden, vil du maaske hjälpe mig med at male mit nye bord en eftermiddag-aften, hvor det ikke regner?



og til cloé!

til lykke med födselsdagen!!! <33

2008-10-07 @ 10:31:50
URL: http://ohcarolinewhy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0