det regner...

Det regner i Berlin og er mørkt. Det er godt, at man har italiensk musik til at live en lidt op. Ved godt jeg har lidt italianer-flip for tiden, men den her sang er VIRKELIG god og slet ikke italo-disco dårlig(selvom der heller ikke er noget galt i det)

 I dag har vi analyseret russisk konceptkunst og bagefter spiste jeg en fisk og nogle kartofler. Jeg er blevet virkelig glad for min nye skole. Folk er bare mega søde og vores undervisning er virkelig spændende. Kan kun anbefale folk at tage lidt væk fra Danmark. Folk griner altid hernede, når jeg fortæller dem, at der bor 5 millioner i Danmark. Det er virkelig uforståeligt for tyskere. I Berlin + omegn bor der ligeså mange

<3 signe

Kommentarer
Postat av: c

hohoho, italienerdisco winzzz!

2008-10-30 @ 18:49:07
Postat av: signe

ja! jeg elsker det også!

2008-10-31 @ 08:51:56
Postat av: toni

i love italo disco :)

anyway we have to meet soon and you have to tell me EVERYTHING about uni!!!!

because thats my only plan for next year, all the others kind of vanishes

2008-10-31 @ 19:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0