...love actually is all around...

i dag satte jeg mig ned for at se en af mine yndlings film. en film, der faar mig til at graede hver eneste gang jeg ser den. en film jeg egentlig havde lovet mig selv jeg kun ville se i december fordi det egentlig er en julefilm, men jeg har vaeret i julehumoer siden slutningen af oktober, saa i dag blev dagen hvor jeg endnu engang satte mig ned og saa LOVE ACTUALLY. den film er bare saa rar og god. den er fyldt med kaerlighed. baade den gode og den mindre gode. jeg graeder naermest fra starten af filmen og til den slutter.






filmen er egentlig meget simpel. man foelger en raekke mennesker og deres kamp for kaerligheden i december maaned. nogle af historierne ender godt, og nolge af dem mindre godt. men der er helt klart en historie for en hver smag. og enhver film hvor hugh grant spiller premierminister er god nok til mig. han er saa soed<3
ud over hugh grant kan man ogsaa se colin firth, liam neeson, keira knightley og den altid geniale alan rickman.



hvis denne her dansescene ikke saelger filmen til dig, saa er du kedelig.
jeg glaeder mig til det bliver jul!

<3 cloé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0