stille dag på arbejdet.

jeg sidder på arbejde og her er super dødt. mine læber dræber mig og jeg har glemt min 8hourcreme derhjemme.

jeg købte de her to i berlin;
image190image192
og en cute tanktop som jeg ikke lige kan finde et billede af.
jeg købte også cupcake forme og en masse god mad og bison vodka<3

jeg ville ønske at jeg hvade set denne her inde i AA for den er virkelig nice;
image193


mine sandaler kom endelig med posten i fredags og jeg elskerelskerelsker dem! nu må det bare gerne snart blive godt sommervejr igen. jeg trænger til drinkz i kgs. have.

da jeg var i berlin fik signe mig hooked på gossip girl. hvis du ikke allerede har set den, så tjek den ud! så god<3<3 jeg er afhængi og sidste afsnit af 1.sæson er lige kommet ud i denne her uge.
image194

xoxo cloé.


Kommentarer
Postat av: signe

som en ägte gossipgirl fan skammer jeg mig over at mätte sige, at det sidste afsnit er virkelig skod!!
jeg gläder mig ikke rigtig til 2. säson, sä därligt var det....
kun chuck giver mig lyst til at se videre!

2008-05-21 @ 16:57:31
Postat av: Lillesofie

hvor kan man se gossip girl??

2008-05-21 @ 23:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0