LÆSØ

Hej hej.

Jeg ved ikke, om I nogensinde har prøvet at være sådan et  sted, der var så ødet, at I følte jer desperate. Sådan et sted er jeg nu. Stedet hedder Læsø.
Jeg er med mine forældre på familiebesøg. Ja, min fars bror og hans kone bor her hele året. Det er sindssygt. På en måde forstår jeg godt hvorfor der altid er en lokal galning/landssbytosse i små samfund. Jeg tror meget hurtigt jeg ville blive tosset af at bo her. Her er smukt og fredeligt, men jeg er allerede ved at blive rastløs. Jeg kan godt lide, når man kan høre biler køre forbi og børn der larmer i baghaven. Jeg kan godt lide at have mere end een indkøbsmulighed. At kunne gå en tur uden at føle sig som Palle alene i verden. Anyway....det er dejligt at kunne bade og spise en masse is i varmen.
Her er et par billeder fra de sidste par dage:

Århus

Jeg havde lige set Joachim B. Olsen. Derfor det sjove ansigtsudtryk.


Hummer! Så godt!!



Søde heste jeg mødte i dag

Nu håber jeg snart Gossip Girl har downloadet færdigt.

♥ Sofie

Kommentarer
Postat av: e

min far siger, at joachim b. olsens lille babydatter er meganuser, så du også hende?



vi ses snart! i morgen tager jeg hjem.

2008-07-25 @ 23:56:29
URL: http://ohcarolinewhy.blogg.se/
Postat av: sofie

hun var den første jeg fik øje på. rigtig cute!

2008-07-26 @ 22:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0