pandehår - oui ou non??????? pt.2




nu fik jeg endelig samlet mod til at overtale frisøren til pandehår. og jeg er faktisk rigtig glad for det! han var godt nok ikke meget for det i starten, men til sidst gav han op. woo! det ser godt nok lidt skørt ud når det er løst, for det er blevet tyndet en del ud. jeg har tænkt mig at prøve at gro mit hår langt. bare jeg har tålmodighed til det. jeg gad bare godt se hvordan det ville se ud, og om jeg rent faktisk kan klare at vente på at det bliver langt nok. nu må vi se.

min ferie var slet ikke spor afslappende. efter den uges ferie har jeg virkelig brug for en ferie. øv!
men jeg har fået set en masse film i weekenden og en masse sex and the city. så alt er vel okay.

xoxo cloé<3

Kommentarer
Postat av: anna

You look really sweet:-)

(btw i thought you had indianfeathers in your hair, cause it really looks like it in the first picture^^)

xo anna

2008-07-23 @ 19:34:51
Postat av: I heart Milk

Det er pænt Cloé.



(Ida)

2008-07-23 @ 21:20:00
URL: http://kisskissdancedance.blogspot.com/
Postat av: e

som jeg skrev på facebook, du ser dejlig ud, som altid.

kommer du til rasmus' fødselsdag? for vil du så følges? med mig og anna debel, som kun skal følges fra amager... til amager. men du ved. vil du følges med mig, vil jeg bare spørge om! måske drikke et par drinks sammen inden <3

e

2008-07-24 @ 04:44:58
URL: http://ohcarolinewhy.blogg.se/
Postat av: sofie

jeg kan ikke se hvad frisørens problem var. det er jo pænt.

2008-07-24 @ 21:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0