fødelsdag

                                   
                                HEUTE ALSO EIN JAHR ÄLTER - LACHT NICHT, IHR ALLE WERDET STERBEN!!!

jeg ville lige tage et billede af mig selv, så jeg altid kan mindes, hvordan jeg så ud på min 20-års fødelsdag. jeg var til frisøren igår. det var bare verdens flotteste frisør-salon, hvor alt var indrettet ligesom i 50'erne<3 min klipning tog halvanden time, men jeg er også ret tilfreds, selvom jeg lige skal vænne mig til at være korthåret igen.

                                         
maren var rigtig sød og havde købt chokolade crossaints til morgenmad og hun havde sat et lys i min. jeg fik det her af hende. søde markoner med cirton, jordbær, hindbær, mint og pistasche fra ladurée og jasmin-te fra galarie lafayette. kortet siger: livet er en tefest.
danke maren!

kh signe

Kommentarer
Postat av: e

TIL LYKKE, og hvor ser du dejlig ud <3

2008-07-17 @ 02:10:30
URL: http://ohcarolinewhy.blogg.se/
Postat av: cloé

TILLYKKE TILLYKKE!

jeg var ikke ved en computer i går, så det er fosinket tillykke.

god tur til melt med dig og sofie<3

2008-07-17 @ 12:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0