at rejse

jeg vil gerne snart pä rejse. hemmeligt planlägger jeg oppe i mit hoved, hvordan min perfekte sommer bliver! jeg vil gerne se flotte landskaber. helst bjerge og masser af varmt ferskvand, som jeg kan bade i. jeg vil gerne möde nye mennesker og smage mad, som jeg aldrig har smagt för. jeg vil rejse med tog, sä jeg se alt flyve forbi. helst vil jeg rejse med et gammelt tog, hvor man kan märke bumlen og äbne vinduerne for at suge alt den friske, varme luft ind. om aftenen vil jeg höre god musik og drikke masser af coctails med nok sprut i. mäske vil jeg möde nogle söde drenge, men allerhelst vil jeg bare danse! Jeg vil ikke stille mit väkkeur og i stedet sove sä länge som jeg kan! om formiddagen vil jeg brunche eller picknicke pä grönt gräs. jeg vil drikke masser af mälk og spise pandekager med sirup. jeg vil tage pä spändende udstillinger med kunst og historie, söge ly i flotte kirker, när eftermiddagssolen bliver for slem og bade, när jeg föler mig for varm udenpä.

........hvem vil med?

Kommentarer
Postat av: Lillesofie

det lyder som verdens bedste sommer

2008-02-15 @ 00:12:35
Postat av: mille!

jeg er med på den!

2008-02-15 @ 16:31:38
URL: http://www.nothisnothat.blogg.se
Postat av: cloé

det lyder som en god tur til østeuropa

2008-02-16 @ 11:30:46
Postat av: Sofie

jeg vil gerne med!

2008-02-16 @ 20:38:04
Postat av: Anna Debel

Det lyder som en god tur til Schweiz :D

2008-02-16 @ 23:29:04
URL: http://elektrenai.blogspot.com
Postat av: cloe

JA SCHWEIZ! hvorfor tænkte jeg ikke på det? pinligt!!!

2008-02-16 @ 23:48:59
Postat av: Debel

Ingen anelse, Cloé, ingen anelse. Die Schweiz var jo oplagt!

2008-02-17 @ 17:58:39
URL: http://elektrenai.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0