loerdag aften + cava + cloé =

rasmus er faldet i soevn. klokken 22.... vi var lige blevet faerdige med at se film og saa faldt han om. han har aabenbart kun sovet en time i nat. hvilket jeg ikke opdagede fordi jeg selv sov vildt godt. 
saa nu har jeg siddet alene siden 22 med en aaben flaske cava. det er ikke saa godt med den slags for jeg kan sagtens drikke en flaske cava alene. 
jeg har brugt min aften paa foelgende;

proeve at regne ud hvor lang tid det vil tage for mit haar at blive langt. det er en ting jeg for tiden proever at regne ud mindst en gang om dagen. og det har ikke rigtig faaet mit haar til at vokse hurtigere. ret irriterende. men jeg maa vel bare vaere taalmodig. hvilket jo normalt ikke er min staerke side. men jeg maa tage mig sammen denne gang.


set satc. min evige kur mod kedsomhed paa en loerdag aften er sex and the city. de ladies kan altid underholde mig. (faktisk er det en kur jeg kan bruge hvilken som helst dag)


bestille de her to fra AA. endnu en ting jeg aabenbart skal vaere taalmodig med. jeg haaber bare de kommer hurtigere med posten end mit haar vokser.

in other news har jeg netop afsluttet min intro uge paa mit nye studie. det har vaeret overraskende godt! og jeg har virkelig anstrengt mig for at vaere social(hvis jeg selv skal sige det). men jeg synes godt nok man bliver draenet for energi efter saadan en uge, saa jeg er ret glad for at jeg foerst skal vaere aktiv igen paa torsdag. jeg skal ogsaa naa at koebe boeger inden da. vi skal koebe omkring 11. det er toalt crazy. jeg har heldigvis lige faaet loen saa jeg har heldigvis raad til at koebe dem. plus lidt ekstra.

nu vil jeg gaa tilbage til satc og resterne af min cava.
godnat.
xoxo cloé<3

Kommentarer
Postat av: lille

hey tak for en rigtig hyggelig lørdag <3

2008-09-01 @ 15:15:56
URL: http://lilletiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0