christiane F



STAKKELS CHRISTIANE F! hun er nu vendt tilbage til heroinen i berlin for good. den eneste forskel er, at hun nu ikke hænger ud med sine junkievenner på bahnhof zoo, men i stedet for på kottbusser tor i kreuzberg(tilnærmelsesvis den klammeste u-bahn i hele berlin) det står så grælt til, at hendes søn ikke bor hjemme hos hende mere og hendes mor helt har opgivet at hjælpe hende ud af hendes stofproblemer.
wir kinder vom bahnhof zoo var ellers en af de første bøger, som jeg læste igennem uden at holde en pause. den gjorde virkelig indtryk på mig, og da jeg genlæste den sidste sommer, synes jeg faktisk stadig, at den var super god. historien om christiane f er nok en af de grunde til, at jeg aldrig har eller vil røre stoffer. så det er virkelig syndt for hende, at hun ikke kan klare presset og er tilbage i heroinen igen.

STAKKELS!


se det gode klip på spiegel tv, som maren sendte til mig:
www.spiegel.de/video/video-34497.html

/signe

Kommentarer
Postat av: e

det fortalte min bror godt, det er så trist :((((

2008-08-27 @ 01:27:53
URL: http://ohcarolinewhy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0