INTRO SIGNE

image24

jeg er den sidste tredjedel af CSS. jeg hedder signe og jeg er teen på sidste år! ligenu arbejder jeg som postbud i min hometown københavn NV for at tjene $$$$ til noget STORT, som jeg ikke ved, hvad er endnu. . . . .


jeg prøver at være så glad som muligt, selvom det nogle gange er svært at være hele tiden. nogle af mine yndlingsting er: MINE VENNER!!,  russiske drenge(unge putiner), grammatik, SOVE, masser af mad!, min hund, tetris og min gameboy(især supermario), desuden har jeg et sygt forhold til american apparel og kan spotte aa-styles på lang afstand.

ligenu ønsker jeg mig:

image25image26

mine 5 yndlingssange ligenu

jens lekman - the oppisite of hallelujah
best friends forever - handpocket
theoretical girl - dancehall deceit
M.I.A - jimmy
gravy train!!! - strip 4 me

men ellers er min musik blandet af en hel masse forskellige genre og bestemt af mit humør, så jeg vil ikke namedroppe alle mulige ligegyldige bands!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0