mere skolesnak.

jeg startede paa universitetet i slutningen af august og i onsdags kom hjem fra rustur. 
det var en virkelig god tur! folk er genrelt virkelig soede og jeg har faaet talt med en hel masse. det er virkelig noget helt andet at komme tilbage til den rigtige undervisning efter saadan en omgang rustur. man taler meget mere afslappet med folk. vi skal godt nok stadig liiige laere hinanden lidt mere at kende, men jeg tror nu nok det hele skal gaa. 

timerne er ogsaa virkelig gode! det meste er super spaendende og lektierne er heller ikke helt slemme endnu. jeg har dog taenkt mig at proeve at faa meritoverfoert mine ects point fra videnskabsteori paa historie over til kultur og kommunikations teori for at slippe for at skrive tre opgaver i rap i december. men nu maa vi lige se hvad der sker. jeg er ikke saa god til den slags papir pjat.

men over til noget lidt mere sjovt. i denne her uge har vi set en masse gode film til filmkoerslerne;


Den andalusiske hund - 1929.


Easy street - 1917.


Panserkrydseren Potemkin - 1925(den var godt nok tung at komme igennem skulle jeg hilse og sige)


Dr. Caligaris kabinet - 1920. (super flot!!!! den er virkelig vaerd at se.)


M - 1931


Citizen Kane - 1941

jeg er virkelig glad for at mit studie er saa godt som det har vaeret indtil nu. og jeg beklager selvfoelgelig at jeg ikke har vaeret saa aktiv rundt omkring paa det sidste.
men i kan jo altid sende en lille sms hvis det er.

xoxo cloé<3

Kommentarer
Postat av: anna

M og dr.caligaris kabinet er SÅ gode. når man har set M, kan man slet ik lade være med at gå rundt og nynne den der per gynt-sang, morderen fløjter. så noia. det lyder mega spændende det hele, glæder mig til at høre mere. lad os tage en kaffe efter skole/arbejde igen en af dagene!

2008-09-20 @ 10:07:13
Postat av: lillesofie

om et år Cloé, så tager vi på Baresso og gennemgår den der "1001 film you have to see before you die" og så har du bare set dem ALLE og jeg har set 15..

2008-09-21 @ 13:20:13
URL: http://lilletiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0