paa hjernen.


jeg har haft denne her sang paa hjernen hele dagen. hvordan kan britney bare lave vildt gode hits hele tiden? det er syndt for hende, at hun er saa white trash agtig. det er et virkelig godt hit det her!!

jeg kom hjem fra marokko i gaar. nu sidder jeg og drikker roedvin og venter paa at maden er faerdig. i dag har jeg koebt satc dvden og en soed kjole. jeg har ogsaa lavet verdens stoerste portion frugtsalat. jeg tror det er laekkert med lidt frugt om morgenen naar man har travlt.
jeg skal snart tage mig sammen til at resize billeder fra min ferie. indtil da maa i nyde britneys nye pletskud.

xoxo cloé<3

Kommentarer
Postat av: Julie

Jeg ville ønske du skrev mere om film/medie. Jeg vil så gerne høre at det er så fedt, som jeg har gjort det til i mit hoved!

2008-10-20 @ 22:22:32
URL: http://julie-jailbait.blogspot.com
Postat av: e

hov hov hov, britney er ikke white trash! hun har oppet sig, og motherlover, det er en svedig sang. jeg elsker den.

2008-10-20 @ 23:06:38
URL: http://ohcarolinewhy.blogg.se/
Postat av: christine

det bedste er nu alligevel videoen med womanizer + chuck!

2008-10-21 @ 15:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0