summer in berlin

nogle gange savner jeg at gå i gymnasiet. alt var så let og ukompliceret dengang. jeg kunne komme halvsovende i skole og lære en hel masse , selvom jeg ikke selv rigtig var klar over det. efter skolen kunne jeg gå hjem og se et afsnit never-ending beverly hills 90210 efterfugt af to afsnit venner(jeg faldt altid i søvn i midten af det andet afsnit venner) ved godaftendanmark tid råbte min mor på mig, at jeg skulle komme op til aftensmad. efter aftensmad lavede jeg nogle gange lektier, hvis jeg ellers havde lyst. jeg tænker tit på, hvor mange som har tilbragt deres tre år i gymnsiet med de samme ritualer som mig. jeg tror helt sikkert, at serie-eftermiddag var lavet til trætte teenagere ligesom mig, som ville udskyde lektierne.
 i sidste uge havde jeg besøg af mine bedste gymnasieklassevenner. det var vores første rigtige reunion siden gymnsiet sluttede sidste juni. jeg var lidt nervøs om vi stadig havde noget at tale om et halvt år efter, hvor højeskole, udenlandsophold og arbejde har forandret alle meget. jeg blev heldigvis positivt overrasket og i havde en hyggelig forlænget weekend sammen.

vi tog i zoo:


vi grillede:


vi brunchede og tog på bådsafari:


........og selvfølgelig var i også en tur i american apparel



til sidst en sang for at fejre, at det endelig regner igen!! 14 dages hedeture og konstant lyst til is er nu overstået....
<3 fransk godbid

KH signe

Kommentarer
Postat av: sofie g

hvor er billedet med aben godt! og hvor er det fedt du får så mange på besøg

2008-05-18 @ 12:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0