en forärsdröm

i nat drömte jeg, at jeg födte. det var en meget märkelig dröm. jeg tror, at foräret gör mig lidt skör oppe i hovedet.
när jeg er vägen, sä drömmer jeg om helt andre ting

<3: min nye yndlingsfilm les chansons d'amour er en fransk musical med min(vores) yndlingsfranskmand louis garrel i hovedrollen(vi har för dedikeret et indläg til ham) det var virkelig 8 euro värd at sidde halvanden time i en biograf med 100 bösser og sukke i kor over louis garrels smukhed.

<3: vaffeljern. jeg vil gerne kunne byde pä hello kitty-formede vafler, när i kommer og besöger mig i berlin.

<3: svenske drenge i berlin . ingen introduktion.

<3: en blomstret kjole, sä jeg kan matche ärstiden. ligesom den her og den her. men den her er nu ogsä flot, selvom den ikke er blomsret. jeg ender sikkert alligevel med at köbe endnu en sort kjole, fordi det matcher alt

<3 universitet mit hvis alt gär vel, vil jeg starte herude efter sommerferien. jeg vil blive meget klogere end jeg er nu og läre russisk. kryds fingre for, at jeg kommer ind, sä jeg ikke hänger fast i callcenterarbejde resten af mine dage.

<3; min medblogger ok jeg drömmer ikke om dig cloé, men jeg gläder mig til, at du besöger mig i berlinsland.

jeg häber, at alle har det godt i forärsvejret og nyder det for staklen mig, som har väret indespärret i et callcenter pä 3. sal de sidste fire dage, mens solen skinner lös udenfor. man kan selvfölgelig ogsä nyde solen indefra, men det er bare ikke helt det samme. jeg savner en grön gräspläne, et par store solbriller, en god bog og en hel dags afslapning.  

KH signe


Kommentarer
Postat av: signe

rettelese: de svenske drenge bor i paris

2008-05-04 @ 18:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0