Berlin

Berlin, Berlin, Berlin. Sikke en dejlig by og sikke en dejlig tur vi havde.
Tak til Mille, Sofie, Elisa og selvfølgelig Signe for skønt og sjovt samvær....nå ja...og så Johnny, Sofies nye alterego.

Det blev ikke til museer eller historiske monomenter, men til fine gåture, dejlig mad og drikke og lidt af en American Apparel maraton (tak for tålmodigheden Elisa <3)

En smule indkøb blev det også til:

image105 image106 image107image108


image103

image104
Bogen vil jeg få brug for, da jeg skal til NY igen med mine forældre til sommer


- Sofie

Billeder kommer snart

Kommentarer
Postat av: a

jeg tænker me and you and everyone we know og marie antoniette, når jeg ser ballerinaerne. hvor er de fra?

2008-04-16 @ 20:09:53
Postat av: Sofie

de er fra h&m

2008-04-17 @ 10:16:46
URL: http://cssftw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0