rettet die wale

gustav- rettet die wale

jeg elsker den her sang! jeg hører den hele tiden på vej til arbejde. sangerinden er også rigtig sød. jeg så hende til en koncert her i berlin for et par uger siden. rigtig godt. hun hedder gustav og hun er fra østrig. jeg forsøger at oversætte teksten for jer. den er nemlig super-god!
                 





red hvalerne


red hvalerne

vælt systemet

og sorter jeres affald

for meget møg er ikke godt


spild jeres ungdom

og sig ikke neger og ikke tschusch(østrigsk skældsord for udlænding)

og er i trætte af jeres liv

begå selvmord og gør det slut


bed sjældent om tilgivelse

og foder duerne i parken

og lad børnene have deres mening

eller få en abort tidligere


....

og tag hinanden i hænderne

og elsk hver dag

og red hvalerne!

kærligst signe


Kommentarer
Postat av: sofie g

hedder hun gustav? vildt.



jeg har skrevet til dig på facebook og sms. svarer du ikke snart?? vil gerne have styr på tingene.

2008-06-13 @ 12:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0