pandehår eller ej?

som de fleste sikkert ved(fordi det stort set kun er mine venner, der læser denne her blog), så har jeg tidligere haft pandehår i 4 år. jeg lod mit pandehår vokse ud i 2006 og nu har jeg fået et af de anfald hvor man bare trænger til noget nyt! jeg har før haft disse anfald, men hver gang jeg er gået ned til min frisør og bedt om pandehår har de fået talt mig fra det.
men nu kribler det i mig igen, og jeg ligger nærmest(kun nærmest for jeg elsker jo at sove) vågen om natten, og spekulerer over om pandehår ville være godt eller skidt.
hvad siger i? skal jeg springe ud i det? det vil ikke være det samme slags pandehår som da jeg var mindre. dengang klippede jeg det jo selv, og det blev på ingen måde glattet eller tyndet ud. jeg har de sidste par dage siddet og beundret folk på nettet, og deres pandehår.
hjælp!



pandehår - oui ou non???????

xoxo cloé!

Kommentarer
Postat av: anna

pandehår = yesyesyes!

2008-06-21 @ 17:53:30
Postat av: Anonym

det klæder de fleste!

2008-06-21 @ 18:41:52
Postat av: signe

jeg tænker godt! men samtidig kan jeg også godt lide dig nu

er det sidste billede ikke au revoir simone? sådan noget hår stræber jeg efter om tre millarder år. øv

2008-06-21 @ 19:38:36
Postat av: elisa

du kender mig, jeg er pro-pandehår

2008-06-22 @ 12:44:11
Postat av: sigrid

pandehår, nunununununununununu!!!!!

2008-06-24 @ 23:32:28
Postat av: Camilla

Du kan jo også altid få lavet et 'skævt' pandehår. Forstået på den måde at du kan få det længere i den ene side og kortere i den anden. Så får du et anderledes look...

2009-11-27 @ 14:36:26
URL: http://www.e-voks.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0