monster.


i dag har jeg fri. det er rimlig rart, også selvom det betyder at jeg skal arbejde på lørdag. jeg skal vist ind og mødes med lille sofie i byen senere, samtidig med at jeg lige skal have hjælp til at udfylde det der dumme uni-ansøgnings skema. gad vide om jeg har nok held til at snittet lige falder med en decimal så jeg kommer ind? ellers skal jeg vist være kedelig arbejder et par år endnu. jeg går stadig lidt og venter på, at det der lys går op for mig så jeg ved hvad jeg vil med mit liv. jeg skal nok lige sige til når det sker.
det har været en god weekend. både med barnaby og med torres, som scorede for spanien. (jeg så ikke kampen for jeg forstår ikke fodbold. men jeg holder med spanien alligevel)
i går bestilte jeg lidt ting fra asos fordi jeg får løn i dag. håber de kommer snart med posten! jeg hader at vente.




håber i får en god mandag.
xoxo cloé<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du bestilt de der sko?

det glæder jeg mig til at se!!

2008-06-30 @ 17:20:36
Postat av: cloé

nej, ikke helt.

det er strømperne. :D

det er slet ikke mig med den slags sko.

2008-06-30 @ 20:35:21
Postat av: anna

hvad søger du ind på, cloé? nice sommerkjoler!

2008-07-01 @ 12:57:46
Postat av: cloé

jeg prøver at søge ind på standby til film-og medievidenskab. jeg kan ikke rigtig finde på noget andet jeg synes lyder spændende, så jeg tænkte at jeg ligeså godt kunne prøve nu når de siger at det bliver umuligt at søge ind til næste år, hvis man er student fra 06 og før.

2008-07-09 @ 17:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0