god dag

                                         

                                          signe + maren just married

JEG tror, at jeg før har nævnt hvor meget jeg elsker søndag. det er uden tvivl min yndlings-dag i hele ugen. søndag er den eneste dag, hvor jeg virkelig kan slappe fuldstændig af. denne søndag var også en af de bedste af alle søndage overhovedet. jeg startede dagen med at læse lidt jane austen, så spise jeg morgenmad. to bagels og en kop kaffe. bagefter læste jeg mere jane austen. så tog jeg på loppemarked med karen og maren. vi købte is i verdens bedste isbutik. solen skinnede og der var mange gode ting på loppemarkedet. jeg købte en rød cardigan og to puslespil. bagefter spiste vi indisk. der kom dog lidt action i idyllen. en mand med blodigt ansigt kom gående forbi. jeg hader det virkeligt! vi prøvede at spørge om han var ok, da han var ved at falde ind i mig, men i stedet for at svare, stjal han karens mohijto og løb sin vej. vi overvejede at løbe efter, men blodige-punkere er bare klamme. bagefter tog vi hjem i vores have og lavede picknick med kaffe og kiks.

NU følger jeg med i fodbold på sporten.dk. hvem skulle tro, at det kunne overgå mig. jeg ved ikke rigtigt, hvem jeg holder med. i berlin går alle folk helt amok. de dytter gaderne døve, når tyskerne vinder og der er flag på hver en bil og altan. det er lidt for meget nationalisme for mig. på den anden side, så har jeg ikke noget forhold til spanien..
jeg håber bare, at angela merkel er lige så cute, som ved de andre kampe. så vinder hun europameskerskabet i mine øjne.

                                  

                                  

                                   

kærligst signe


Kommentarer
Postat av: elisa

jubelbilledet er FANTASTISK.

2008-06-29 @ 21:49:09
URL: http://ohcarolinewhy.blogg.se/
Postat av: cloé

flot kjole!

spanien vandt<3<3 torres er super cute<3<3

2008-06-30 @ 12:58:15
Postat av: signe

tak skal du have. det er american apparel vintage!

2008-06-30 @ 14:10:51
Postat av: frl.zucker

NANANA DEUTSCHLAND HEUL DOCH!

2008-06-30 @ 17:17:44
URL: http://www.ponyandzucker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0