dagbog #1

                                                            

                                                             this is love var min spydige kommentar til dette billede
                                                             af min hund og jeg på en klar efterårsdag.

JEG bliver 2o år om præcis en uge. når jeg tænker over det, så skræmmer det mig lidt. om en uge kan jeg aldrig mere undskylde mig med, at jeg er teenager. heldigvis bliver jeg stadig spurgt om id, når jeg vil købe cocktails. hvis alt går galt, så kan jeg vel lyve mig yngre et par år endnu.

i bedste dear diary-stil, vil jeg nu give jer nogle best of indlæg fra min hedengangne livejournal for at fejre teen-tiden.


d. 12. september 2oo4

she was such a shy, demure girl
and she wanted to be nice
and so she played it hard to get
and boys had to whistle twice


UPDATE d. 8 juli 2oo8

JEG havde fundet dette citat i en bog og playboy-piger fra 50'erne. jeg synes dengang, at det var meget sigende og beskrev mit situation perfekt. jeg hørte cocorosies sang by your side, og havde vildt ondt af mig selv. jeg var i foråret blevet utrolig forelsket i en dreng. han var min første rigtige kæreste, og vi havde nogle utrolige forårsmåneder sammen. vi så film næsten hver eftermiddag, og han skrev et brev til det elektriske barometer om mig. så blev det hele mærkeligt, da jeg valgte at starte på det samme gymnasium som ham. vi snakkede ikke rigtigt mere sammen, og magien fra forårsmånederne var simpelthen væk. dette indlæg var mit sidste forsøg på at få hans opmærksomhed i cyberspace. desværre slog vi op en måned efter....


kh signe

Kommentarer
Postat av: cloé

jeg elsker altså at læse gamle lj indlæg. virkelig godt!

ville ønske jeg stadig kunne læse mine lunardagbøger<3

2008-07-09 @ 13:34:30
Postat av: christine

hahaha ja..gamle lj indlæg er virkelig det bedste!! i tifælde af at jeg ikke er ved computeren om en uge, så får du lige et tidligt tidligt tillykke med de 20 år :)

2008-07-09 @ 18:13:19
URL: http://onceuponaday.net
Postat av: Lillesofie

Årh yes! Helt som i "dear diary" med update og det hele! Rigtig sødt skrevet, signe. Jeg dør lidt hver gang jeg læser i min gamle dagbog, for jeg skrev kun når jeg var ved at eksplodere af forelskelse eller selvmedlidenhed eller noget tredje.

2008-07-09 @ 21:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0