while my heart is still beating.

i dag har jeg vasket gulv. og jeg er meget stolt! men jeg har vasket verdens sødste plet væk. det fortryder jeg egentlig lidt.
image89


for tiden læser jeg godfather, ser twin peaks & sex and the city og jeg hører ret meget justin med cry me a river, robyn med be mine! og roxy music.
jeg tror jeg vil læse deathly hallows og eugénie grandet når jeg er færdig med godfather. men måske bliver jeg aldrig færdig med den, med alt det sex and the city jeg ser. åhåh.
image91



i morgen skal jeg snakke med en børnehave som jeg vist skal være vikar i, og jeg skal ind og tale med noget hf studievejleder-ting.
og fredag skal jeg til fernisering og bagefter ud med louise, sofie og lille sofie. yepyep.
og næste torsdag skal jeg hele vejen til jylland. jeg glæder mig så meget! 
 
mit yndlings stykke tøj for tiden er en kjole fra AA som jeg har fået med posten for ikke så længe siden. og jeg elsker den! hvis jeg kunne ville jeg gå med den hver dag. den er bare så nem. så god<3
image90

kh cloé<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0