back in berlin

jeg er tilbage til berlin efter en velfortjent uges ferie i det köbenhavnske. jeg savner allerede min mors köleskab, som til sammenligning med koppesuppe morgen/middag/aften fremstär som et luksus mältid! jeg savner ogsä nyttär/malmö og alle det andre hot dates jeg havde med mine veninder. i er altid i mit <3
men jeg föler stadig i min mave, at berlin er det rigtige sted for mig at väre ligenu(og mäske i lang fremtid?) byen har bare verdens bedste stemning. her er en afslappet atmosfäre, som jeg aldrig rigtigt har oplevet i köbenhavn. der er ogsä ALITD et-eller-andet kulturelt at tage sig til. det elsker jeg.
egentligt har jeg det rigtigt godt her. jeg har en kämpe lejlighed midt i mit yndlingskvarter, som jeg fra söndag af, skal dele med maren. det gläder jeg mig til! nu mangler jeg bare et komfur og en plads pä humboldt universität fra näste oktober af. sä er alt ok!

ligenu läser jeg: haruki murakami: norwegian woods, judith hermann - nicht als gespenster og hot topic - pop feminismus heute!

ligenu tänker jeg over: min tykke grammatikbog og om jeg bestär den sväre sprogpröve. mäske tänker jeg ogsä lidt pä louis garrel klonen fra mit arbejde.

ligenu ser jeg: the darjeeling limited(jeg skal helt sikkert ind og se den en til gang) jeg genser ogsä den förste säson af beverly hills!

ligenu hörer jeg: those dancing days, rosin murphy, marie antoinette soundtrack, darjeeling limited soundtrack.

tschüssie
signe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0