the opposite of hallelujah.

image94
image95
jeg fandt denne her bog i en genbrugs butik, og jeg købte den til r. jeg synes bare den er så fin. den er på italiensk, så jeg aner ikke rigtig hvad den handler om, men jeg har gættet mig frem til, at det er en eventyrsbog. den er i hvert fald fin.

jeg er syg. det er dødirriterende. jeg tror, jeg blev smittet på vej hjem fra jylland i toget. jeg skulle have været til is-fest hos johanne i eftermiddag, men jeg har aflyst for at passe på min hals. jeg får også folk fra mit gymnasie på besøg i aften, så det er nok bedst at være lidt i sengen.
jeg håber snart, at jeg får et job. jeg skal ringe ind til en jobsamtale på mandag helst. til sådan noget telesupport hos telia. men de skal bedømme min telefonstemme, og hvis jeg er så hæs som jeg er lige nu er det nok ikke så godt. jeg håber snart det går over! jeg kunne godt tænke mig det job, så jeg ikke skal bekymre mig om det mere. der er 1000 andre ting jeg jo også skal bekymre mig om.



image96
jeg var inde og se jens lekman med sofie og lille sofie i går. det var dødgodt! han spillede alle de sange jeg gerne ville høre, og var bare dødsød. god koncert!

jeg burde egentlig smutte tilbage i seng for at blive rask.

hav det godt<3

much love fra cloé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0