dear berlin, ich liebe dich!

nu har jeg efterhänden levet berlin i mange mäneder uden at tipse jer om mine yndlingsteder. berlin er sä stor og jeg har ikke set halvdelen af de gode steder endnu, men her kommer alligevel lidt steder, som mäske kan lokke mine venner lidt mod syd!
 
www.yellow-sunshine.de: en ökologisk, veganer/vegetar fastfood resturant. et fantastisk koncept som mäde er billigt og super läkkert. selvom man er inkaneret ködspiser, sä er denne resturant i kreuzberg alligevel et besög värd. mcdonalds go home!

www.cupcakeberlin.de : när jeg er läkkersulten tager jeg altid forbi denne lyseröde dröm af en cafe. jeg elsker cupcakes og när man er doven og arbejder meget som jeg gör, sä er det godt at der findes sädan en café i närheden. de har ogsä andre läkre amerikanske specialiteter. I cafeen ligger der ogsä tykke engelske sladderblade til fri afbenyttelse, sä man kan blive opdateret.

kauf dich glücklich: köb dig lykkelig i hjemmebagte vafler og is! endnu en söd café i prenzlauerberg i en sidegade til kastanienallee. stemningen er lidt ligesom i en hyggelig, hyggelig lejlighed.

www.filmkunst-berlin.de : i köbenhavn har jeg aldrig savnet en ordentlig videoudlejningsbutik. nu ligger den lige rundt om hjörnet. butikken er hyggelig indrettetet med tapeter pä väggene og filmene er stillet op efter lande. herinde kan man virkelig finde ALT som man endnu ikke har set og som man har haft lyst til at se i 100 är. jeg er simpelthen forelsket.

jeg vil opdatere denne liste endnu mere, när jeg kommer pä flere läkre ting, som man kan göre i berlin! i näste uge skal jeg ind og se chicks on speed for kun 5 euro(=35kr!) det gläder jeg mig super meget til! jeg gläder mig ogsä til, at anna, maja, elisa og hannah kommer ned og besöger mig i den nye lejlighed. woho! i den sidste weekend af februar skal jeg pä cupcake date<3 tihi.
jeg er blevet helt vild med et finsk band som hedder regina. de er mega cute.

<3 signe

Kommentarer
Postat av: cloé

er din cupcakedate en datedate??

2008-02-01 @ 15:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0