lørdag på arbejde og jeg keder mig....


i går var jeg inde og se sex & the city igen. og den er stadigvæk god! det er uhyggeligt som jeg bare aldrig bliver træt af satc. men! jeg kan altså ikke udstå hende jennifer judson. hendes rolle i filmen irriterer mig grænseløst og den giver slet ikke mening. hun er totalt ligegyldig faktisk. hun virker lidt som om hun bare er med som token black girl. hæhæ.
jeg glæder mig til filmen kommer på dvd så jeg kan holde et ordenligt satc maraton med alle afsnittene og til sidst filmen!<3


en film jeg rigtig godt kunne tænke mig at se, men som jeg ikke har fået set endnu, er lars and the real girl. den lyder virkelig god og ret spøjs og jeg kan så godt lide ryan gosling. nu må vi se om jeg når at se den.

i denne her uge har jeg købt tre virkelig gode ting; en ny badedragt og de her



nu har jeg fri om 45min. åh, jeg kan ikke mere! :(

xoxo cloé

Kommentarer
Postat av: sofie

jeg så lars and the real girl for et par uger siden. den kan virkeliig varmt anbefales. så sød og god!!

2008-08-16 @ 16:43:11
URL: http://cssftw.blogg.se/
Postat av: lillesofie

jeg har også lige set Lars und die frauen, og den var virkelig rørende. ikke så sjov som jeg troede, men god!!

2008-08-20 @ 10:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0