---.---.---.---.---

selvom det er lidt därlig (og kedeligt) stil at bruge bloggen til  at annoncere mit hjemkomst, sä gär jeg det alligvel. fra fredag nat til tirsdag aften er jeg i i hovedstaden. jeg häber, at i har lyst til at tilbringe tid sammen med mig<3 i kender mit nummer. det er en meget impulsiv tur, som mest af alt er en overraskelse til mine gamle foräldre. jeg häber, at de kan klare det.

solen skinner i berlin og alt dufter af forär. jeg hörer häkan hellström og drömmer om et crush, som gör ondt helt ned i knäskallerne.

KH SIGNE!

Kommentarer
Postat av: cloé

jeg vil gerne booke dig til om søndagen, for jeg skal arbejde lørdag!!!

2008-04-23 @ 14:50:44
Postat av: Signe

OK DEAL!

2008-04-23 @ 16:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0