sunday sunday.

gode ting ved denne her uge;
i denne her uge blev jeg ringet op og fik at vide at der står en lejlighed klar til mig når jeg føler mig klar til at flytte. det er rimlig godt.
jeg kan ret godt lide dem jeg går på hold med på uni.
jeg har fået fremkaldt mine billeder fra paris.
jeg har fået for tidlig fødselsdagsgave af min mormor, som er et medlemskort til cinemateket. woo!

dårlige ting;
jeg er V I R K E L I G dårlig til at læse lektier i god tid.
jeg er dårlig til at drikke øl.
vejret er for underligt.
jeg har ikke særlig mange penge.
jeg kan ikke tage mig sammen til noget som helst.


andre ting;
jeg ønsker mig de her t-shirts;
image27image28

xoxo CLOÉ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0