berlin tur/retur

jeg er begyndt at læse miranda julys bog med noveller. indtil videre er den rigtig sød! og novellerne er korte, hvilket jeg synes er rart. hader for lange noveller!
image53

ligefør genlæste jeg så en af mine yndlingsbøger. judith hermann med sommerhaus, später. den er så god og alle karakterene i hendes bøger er så sindsyge. den kan jeg også anbefale

image54

jeg har lige fået et job i berlin fra den attende oktober, så nu rejser jeg virkelig. jeg er virkelig nervøs over det, men samtidig glæder jeg mig også rigtig meget til at bo i byen. jeg kommer helt sikkert til at savne københavn på nogle punkter, især mine venner(css forever!) men samtidig glæder jeg mig også til at komme lidt væk fra københavn og se noget helt andet et stykke tid. københavn og berlin er heldigvis kun 45 minutters flyvetur væk fra hinanden, så jeg håber på mange weekendbesøg og jeg vil også tage tilbage til københavn natürlich! og jeg vil blogge meget dernedefra, når jeg får internet.

nu vil jeg gå ud at købe æg, så jeg kan bage pandekager


ciao!
signe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0