so that summer came & went & i became cold.

image66
image67

alt lader til at skride ok frem for tiden. jeg tror godt jeg kan blive færdig med min opgave til tiden. og jeg skal hente nøgler til der hvor jeg skal flytte hen på onsdag. men jeg flytter først den 1. for der skal gøres rent og den slags. jeg hører ret meget rolling stones for tiden og jeg ønsker mig ret meget en cd med spearmint. jeg har købt sådan nogle sjove inder-agtige rammer med blomster i fra en genbrugs butik. de skal op og hænge når jeg flytter. jeg har det hele planlagt i min hjerne. og jeg glæder mig mere og mere!

jeg kunne måske godt lidt på en måde agtig tænke mig en at få lavet en tattovering til sommer.  jeg ved allerede hvor og hvordan men jeg har lige lidt tid til at være sådan rigtig sikker endnu, måske agtig.
jeg så marie antoinette igenigenigen med min mor i weekenden. jeg bliver bare slet ikke træt af den film! den er så flot og smuk og fantastisk!

nu vil jeg sove og så på arbejde og så lave opgave.

ses vi måske på fredag til det der gøgl i folketshus/park/stengade? - husk varmt tøj!

Kommentarer
Postat av: signe

NEJ ikke tatovering!!!! tänk pä at du skal have den som fyrreärig. det mä hellere väre en god ide

2007-11-16 @ 14:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0