the girls from the streets.



jeg var i ikea og koebe lidt ting i gaar. jeg kom ogsaa hjem med noget julepynt. jeg glaeder mig rigtig meget til at pynte op til jul i aar! og til december i det hele taget. det burde jeg slet ikke for jeg skal skrive tre eksamens opgaver i december. jeg haaber det hele gaar. jeg har endnu ikke faaet svar paa min shot-to-shot opgave, men jeg haaber snart det kommer!
vi har set gode film denne her uge; breathless, saturday night sunday morning og the graduate.

jeg er ogsaa gaaet i gang med 5. saeson af sopranos i denne her weekend. jeg elsker den serie! saa god<3 steve buscemi er med i denne saeson. han er saa soed!
jeg har ogsaa faaet nyt koeleskab. ellers er det ikk sket saa meget. jeg har heldigvis fri i morgen, saa der kan jeg faa ordnet de sidste par ting. rart med en lang weekend.

xoxo cloé

Kommentarer
Postat av: linea

Jeg fandt en plakat med Breathless for et par dage siden. Den var meget, meget flot, men også dobbelt så dyr som alle de andre plakater i Posterland. Nok bare fordi den var bedre end alle dem med Marilyn og James Dean, som der var tusind af.



Bloggen er sød! Heppi hep :)

2008-10-29 @ 21:56:55
URL: http://www.birthdayghost.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0