3 ting

I Berlin regner det rigtigt meget i dag. Alligevel har det været en rigtigt god dag ind til videre. Her er tre ting, som gør en regnsvejrsdag lidt bedre:




1. De to smukke kvinder fordi de laver verdens bedste melankolske regnvejrsmusik. Det er lidt lettere at undgå de allerstørste vandpytter og den værste blæst, når man har Nina Simone og Billie Holiday i ørene.

2. Søde Elisa tilbage i Berlin + et IKEA besøg, hvor jeg fik købt alt muligt unødvendigt som en æggedeler og dild-dressing. Elisa spiste og rigtigt mange svenske kødboller og mandeltærte og jeg spiste laks og kanelbolle.

3. En mail fra en dreng, som jeg havde boende i foråret. Han var rigtigt sød, men jeg havde lidt mistet kontakten med ham. Nu er han tilbage og studerer i Brasilien, så han havde skrevet en mail for at høre, hvordan det gik mig. Rigtig sødt.
 
Regner det også i Danmark?

Kærligst Signe.

PS: Jeg kan ikke skrive kommentarer herinde. Jeg tror, at det har noget med layoutet at gøre. Er der nogen som ed, hvad jeg kan gøre for at ændre det??

Kommentarer
Postat av: lillesofie

Det regnede sygo meget igår, selvfølgelig da jeg skulle skynde mig at cykle på arbejde, og totalt undervurderet, i sweatshirt.. Uf, det var meget vådt og trist, men så er det godt der er varmt og godt på biblioteket!

2008-10-02 @ 11:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0