Jeg vil ikke giftes. Jeg vil bare gerne have en og dele en potion pomfritter med!

I går var jeg til en indflytningsfest. Det var rigtigt hyggeligt. En god blanding af +25 årige bøsser og studerende på min alder. Jeg kom godt i snak med en 21-årig erhversøkonomi studerende og så lige pludselig fortæller han mig, at han er forlovet og skal giftes med sin kæreste til næste sommer. Jeg prøver at virke glad på hans vegne og siger tillykke, men jeg får simpelthen den hårdeste klump i halsen og et iboende skrig breder sig i mig: "Er jeg så gammel, at folk rundt omkring mig skal giftes??"  "Hvad har jeg lavet de sidste 5 år, imens "alle andre" har fået faste kærester, som de åbenbart gifter sig med????".  
Måske er de tidlige brylluper, den katolske tros skyld hernede i Tyskland. Jeg ved det ikke. En ting er dog sikkert, jeg vil ikke ende alene ved bordenden til parmiddage og altid skulle bestille en enkeltbillet i biografen. Egentlig vil jeg bare gerne finde en sød dreng, som vil dele en bakke pomfritter med mig i u-bahnen og som jeg kan tage med hjem til Danmark og præsentere for mine forældre.

Er det taber-agtigt at være misundelig på verdens tykkeste mand, fordi han er blevet gift og lave et nytårsforsæt, som handler om, at man bare gerne vil have en kæreste i det nye år?


kh signe


Kommentarer
Postat av: e

DU ER IKKE ALENE!

du ved, at jeg også er jaloux på verdens fedeste mand.

2008-11-08 @ 16:31:56
URL: http://ohcarolinewhy.blogg.se/
Postat av: e

... og nu sidder jeg og venter på, at han svarer, og det gør han aldrig.



mit liv.

er.

til grin.

2008-11-09 @ 13:01:19
URL: http://ohcarolinewhy.blogg.se/
Postat av: anna

elisa, jeg læste det som om du sidder og venter på at verdens fedeste mand svarer.

2008-11-09 @ 19:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0