R.I.P

igär lavede maren og jeg en minde-middag efter den triste nyhed om, at patrick swayze har fäet konstateret(muligvis uhelbredelig) kräft i bugspytkirtlen. vi valgte at gense en af hans glansroller som jim cunningham i donnie darko, hvor han som psuedo-psykolog deler alt op i  LOVE AND FEAR. senere i filmen fär donnie ham afslöret, som indehaver af en lokal pädofiliring og alt hans pseudo-psykologi gär bogstaveligt talt op i flammer.
jeg havde helt glemt hvor god den film er og ditto soundtracket. the killing moon er en evig klassiker!

ligenu hörer jeg: hot chips nye made in the dark album(jeg er forelsket i ready for the floor!), lykke li og the raincoats(deres lola cover er for godt!)

ligenu ser jeg: donnie darko!

ligenu spiser jeg: chai latte cupcakes, smores cupcakes og tofuis(ok jeg spiser ogsä mere sunde ting nogle dage)

ligenu läser jeg: HARRY POTTER 3 pä tysk!

ligenu gläder jeg mig til: at den ändsvage togstrejke stopper, sä hele byen ikke er totalt KAOS lammet, ordentligt forär med t-shirtvejr og söndagspickniks, min danmarkstur, 30 timers arbejde om ugen i stedet for 40 sex and the city the movie, päskeferie, at min evigheds-forkölelse stopper, skole igen!!!

vi ses i danmark.köbenhavn.nordvest
ciao!
signe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0