ting og sager...



jeg sidder og har sidste dag inden ferie på arbejdet. jeg savner godt nok dagene hvor jeg havde ferie i 6 uger-agtigt. men de dage er totalt forbi. nu må jeg nøjes med i alt to ugers ferie. jeg har allerede overstået den første uge i starten af juni. og nu har jeg ferie en uge i næste uge. det, der så er lidt irriterende er at alle mine veninder så har valgt at tage på ferie væk fra kbh den eneste uge hvor jeg har ferie. jeg håber bare det bliver sygt godt vejr i næste uge, ellers bliver jeg altså lidt sur!

og nu vi taler om godt vejr, så håber jeg solen kommer til at skinne hele dagen i morgen. der skal jeg nemlig til rollerdisco med sofie, mille og lille sofie. jeg håber det bliver godt!


jeg har købt to ting her for nylig som jeg er virkelig glad for. dem vil jeg lige dele med jer;

nederdelen er fra urban outfitters og jeg elsker den! og parfumen dufter bare så dejligt og sommeragtigt. og så er den selvfølgelig super cute oven i købet<3

hvis nu nogen af jer tilfældigvis er hjemme i næste uge og vil ses så bare sig til!
xoxo cloé<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0