åh sol, åh fredag, åh sommer.


fundet hos; http://www.flickr.com/photos/noele/


jeg sidder ude på min fars trappe i haven og drikker vand, spiser blommer og hører radio. min far sover til middag, så jeg har lige benyttet lejligheden til at låne hans computer med ud i solen.
i dag modtog jeg min pakke fra asos med posten. det hele lader til at passe som det skal, yay!
det er virkelig skønt med alt det gode vejr! det sux lidt at skulle på arbejde i morgen, men heldigvis skal jeg mødes med sofie, lille sofie og mille i kgs. have når jeg har fri. håber solen også holder længe i morgen!

i år er det mit første år siden 2004 hvor jeg ikke er på roskilde. det er faktisk en smule underligt at sidde hjemme og vide, at folk har det virkeligvirkelig sjovt på roskilde lige præcis nu. men heldigvis kan jeg trøste mig med, at der ikke er alt for mange bands jeg gerne vil se, og at der ikke er specielt mange af mine veninder, der er taget afsted i år. håber vi kan komme afsted til næste år, og at de finder nogle gode bands frem og en hel masse god sol!
efter regnvejret sidste år er det altså svært at tænke på gummistøvler og mudder uden at tænke på nøgne freaks smurt ind i mudder, der løber efter én for at give kram lige når man har været i bad og fået helt rent tøj på. øv!

nu vil jeg nyde solen lidt endnu.
vi ses i kgs. have, girls!
xoxo cloé<3

Kommentarer
Postat av: lillesofie

sikek et fint billede. hvem der bare havde så mange repetto sko.. vi ses imorgen!! <3

2008-07-04 @ 21:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0