we've lived in bars and danced on the tables

"Ude af drift" beskriver vidst meget godt min krops tilstand i dag. I går var en vild, vild aften og puha hvor alkoholen slog hårdt. Elisa, Mille og jeg havde rigtigt tænk os at tage på Envy, men da vi indså hvor lang køen var bestemte vi os for at tage på Eiffel Bar. Altid et hit. Efter Eiffel inviterede vi os selv til en fest i en lejlighed ved siden af. Det viste sig at være en meget international fest for folk fra arkitekt skolen. Der var næsten ingen danskere, men en masse svenskere, en tysker, franskmænd og en gut fra Australien. Vi fandt heller aldrig ud af hvem der holdt festen. God aften!

Det meste af dagen har jeg haft de slemmeste tømmermænd, så hvad er bedre end at tage på Wagamama med sin yndlings Elisa og yndlings Cloé?


 image82
Mille

image83
Jeg og Elisa

image84

image86
Cloé

image87
Mmmmm...

image88

Videoer på youtube kommer snart! tjek: http://youtube.com/user/skysignals


Dagens sang må være Cat Power - Lived In Bars der bare lugter langt væk af dejlig og rolig søndag.


Kommentarer
Postat av: mille

melder mig ind i AA efter igår. skal aldrig drikke fishermans igen, aldrig nogensinde!!!!

2008-01-27 @ 23:18:54
URL: http://www.nothisnothat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0