hejhejhej



SOMMER + RUMÆNSK GRANDPRIX + ASTi<3 sofies billede

Bloggen er lidt død, men jeg har sådan lyst til at blogge, så nu gør jeg det altså. Hvad er sjovt i mit liv(måske);

1. POLSK: Jeg er virkelig dårlig til polsk. I dag har jeg lært, at tak på polsk betyder ja og at de ikke spiser grød, fordi de er katolikker(??) Til gengæld er jeg herre god til at undervise i dansk. Det er faktisk ret sjovt. Jeg har rettet rullende r'er og lært min elev at sige rød grød med fløde.


2. SKANDINAVISKE JULEMARKEDER: Ja, jeg har haft lidt jule-hjemve, så derfor tog jeg en skandinavisk julemarked rundtur i Norge, Sverige og Danmarks kirker i berlin. Jeg havde aldrig troet, at en dårlig klaverversion af santa lucia ville gør mig blød om hjertet og bagefter fik jeg købt seks æbleskiver og var i totalt julehumør.

3. FÆRDiGT FORDRAG: Jeg skulle holde et fordrag i kulturhistorie om verdens kedeligste, sorte videnskabsbog "Geisteswissenschaften heute" aka Humaniora I dag.  Jeg var ret tilfreds med min del, men min medreferant gik helt i sort og snakkede om Hegels Absolutte Geist i cirka 10 minutter indtil vores professor afbrød ham. Heldigvis fik jeg positiv respons, da jeg bagefter spurgte ham om vores fordrag var gået godt. Jubii.
Åbenbart kan tyske drenge godt lide piger, som laver fordrag.. Jeg har fået en sød besked på det falske tyskefacebook og et stk. invitation til Lars von Trier(??) filmaften hos en anden, hmm.

Jeg glæder mig herre meget til jul og jeg har kalenderlys tændt hver dag og i weekenden vil jeg bage pebbernødder, hvis jeg kan finde ud af det.

HEJHEJ
Signe


Kommentarer
Postat av: mille

jeg er også i julehumør!!! jeg har hængt julepynt op i min bil! jeg er sådan en taber, men jeg elsker det virkelig!! tror ikke det er så godt for mit brian image.

2008-12-04 @ 00:28:57
URL: http://nothisnothat.blogg.se/
Postat av: anna t

dine indlæg er the bomb, signe!

2008-12-05 @ 23:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0