"hello lover"!

min far kom hjem fra shcweiz i dag. med to gode ting. mine yndlings poelser fra schweiz OG en macbook! de er billigere der end de er i dk, saa derfor koebte han en med til mig. det var egentlig meningen at jeg foerst skulle have haft den til min foedselsdag, men man maa jo spare hvor man kan. desuden er jeg ret glad for at kunne have den med fra starten paa uni. vi skal i loebet af ugen have skiftet nogle af knapperne paa tastaturet ud, saa jeg kan faa danske bogstaver. 
jeg elsker den allerede, men jeg skal lige laere den at kende da jeg stort set hele mit liv har brugt saakaldte normale computere, undtagen paa mit halve aar paa teknisk skole. 

obligatoriske macbook fjollebilleder;



dyrup var ikke i foto humoer i dag.


paa tirsdag starter jeg paa uni. jeg glaeder mig saa meget! 
jeg har endelig modtaget mine info ting fra uni og det hele ser bare doed speandende ud! 
paa mit foerste semester skal vi have tre fag;
kultur- og kommunikations teori
mediehistorie
og introduktion til audiovisuel teori og analyse.

og generelt lader alle de fag jeg skal have til at vaere virkeligt gode! jeg er bare saa sindssygt glad for at jeg kom ind. hvor heldig kan man vaere?

i morgen har jeg sidste dag paa arbejdet. det glaeder jeg mig ret meget til.

xoxo cloé<3

Kommentarer
Postat av: e

jeg elsker, at du nævner pølserne før computeren. prioritering <3

2008-08-25 @ 20:58:58
URL: http://ohcarolinewhy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0