back in berlin

jeg var egentlig startet på tyskstudiet på kua, men i dag da jeg kom hjem efter en rigtig dårlig dag med negative vibes fra de andre studerende og hul i mine yndlingsstrømpebukser, fik jeg et brev. et helt vildt fantastisk brev. jeg er blevet tilbudt en studieplads på europauniversitetet i frankfurt/oder alligevel. så nu er mine københavnerplaner afblæst for at tage tilbage tilbage til berlin og starte i skole dernede. jeg glæder mig vildt, men jeg er også lidt nervøs stadig. hvor heldig har man lov til at være?





VS




kærligst signe

Kommentarer
Postat av: christine

tillykke!!! :)

2008-08-28 @ 19:35:29
Postat av: lillesofie

Jamen hvornår smutter du så???

2008-08-28 @ 22:01:33
URL: http://lilletiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0