verden ifölge signe 14 är.

jeg har en meget kedelig aften pä arbejdet og begyndte at google navne. det startede med mit eget navn, hvor der ikke rigtigt var noget spändende, sä google jeg min fars navn og fandt en masse alt for sväre videnskabelige artikler, som han i tidernes morgen har skrevet. da jeg begyndte at google mine veninders navne blev det heldigvis mere interessant. när man googler sofies fulde navn, sä kommer der en hjemmeside frem, som 8.u pä bellahöj skole anno 2003 lavede. det er nästen fantastisk!
det er ok at väre lidt nostalgisk nogle gange selvom det godt kan väre rimelig flovt set i bakspejlet. men her kommer alligevel signes 14 ärige verden:

Halløjsovs, mit navn er Signe, og jeg er en humørsyg Fjeldræv på 14! Jeg elsker bare at chill out til noget Superheroes eller Beatles. Pop er noget fake lortemusik, som de bare prøver at få nogen penge i kassen på . Krig betaler sig ikke, vi skulle hellere få noget sammenhold og få vippet ham der Bush af pinden?? USA styrer sgu verden lidt for meget. Min fritid bruger på jeg på gå på bare tæer på Strøget, finde røverkøb i diverse genbrugsforretninger eller være sammen med min flinke veninde Sauron (Sofie). Jeg elsker mad selvom jeg ikke spiser kød.. det er sgu da synd for de små dyr!. Mine vise ord er: Vær anderledes det gavner sig. Efter niende vil jeg gerne bo i kollektiv og uddanne mig som diatist. Pas godt på jer selv i skulle jo nødig gå hen og blive ligesom mig.


I den seneste tid har jeg läst sä mange böger, at jeg er bange for at mine öjne meget snart eksploderer. heldigvis er jeg begyndt i skole igen og det er fantastisk! jeg har kun väret til en time, men det tyder allerede godt. min lärer er flink og eleverne virker ogsä söde, selvom russerne er lidt irriternde fordi de aldrig räkker händen op. vi har fäet lov at "dutze" vores lärer. heldigvis. jeg ville aldrig kunne huske at skulle kalde hende frau bla-bla-bla. hun er tidligere russisk og gymnastik lärer i DDR, men nu underviser hun altsä os. hun er ret söd! jeg er bare glad for at fä lov at bruge min hjerne igen. det gjorde nästen ondt förste gang efter en sä lang pause...


Kommentarer
Postat av: Sofie

lol lol

Sauron..?? jeg tror jeg husker det svat.

2008-04-03 @ 09:28:14
Postat av: Sofie

*svagt

2008-04-03 @ 09:28:41
Postat av: lillesofie

ahaha jeg var der også.. 14 år man

2008-04-03 @ 19:23:33
Postat av: migmig.

i opdaterer så sjældent, det er så ærgeligt!

2008-04-04 @ 13:03:19
Postat av: mille!

hahahha, jeg kan godt huske, at cloé sagde, du netop lige var begyndt at gå med sko igen, da jeg først mødte dig. træsko!

2008-04-09 @ 00:52:28
URL: http://www.nothisnothat.blogg.se
Postat av: Anonym

det der var GENIALT!

2008-04-10 @ 15:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0