endnu en lördag. fanget pä arbejdet.

jeg vil ogsä oploade flotte billeder snart! vores internet bliver hele tiden udskudt, sä mäske engang i 2010 kan jeg begynde at tage billeder af berlin og rent faktisk kunne dele det med andre end min LCDskärm pä mit kamera. jeg vil pröve at finde en lösning, sä jeg forhäbentlig snart kan sende andet end tekster ud i den virituelle verden.

jeg drikker en ingefär-citron te. mit teslogan i dag er: "fühl dich gut, sei gut, tu Gutes" sä mä vi se om jeg kan leve op til det. solen skinner og det lugter af forär udenfor, men jeg sidder bare her og kigger halvt ud i luften. resten af tiden läser jeg denne söde historie og en hel masse sladder.

jeg loverloverlover, at der snart kommer billeder herind fra min side.
hvad laver i pä en solskinsfuld lördag?

khsigne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0