INTRO SOFIE.

Hallo!
Jeg hedder Sofie og er det ene S i css. Jeg er 19 år og er i gang med mit sidste år på gymnasiet.

image10

Hvis jeg vandt i lotto, ville jeg købe et par Christian Louboutin sko.
image11image13
Jeg elsker at rejse og nogle af mine yndlings byer er London, Barcelona, Reykjavik, Paris og New York.
image14


Selvfølgelig kan jeg også godt lide musik;
Sufjan Stevens, Belle and Sebastian, Camera Obscura, The Whitest Boy Alive, Blur, Beirut, Jenny wilson, Blonde Redhead, Au Revoir Simone, The Similou, Jens Lekman, The Knife, Supergrass, Nouvelle Vague, Coco Rosie, The Rolling Stones, Blondie, The Smiths, Elliot Smith, Girl Talk og en hel masse andet.
image15
Zack Condon fra Beirut er en cutie. Han har fået mig til at indse at ukuele er for fedt. Tak!


image21
Jeg kan godt lide alle mulige slags film. Her er nogle af mine yndlings:
The Dreamers, Lost In Translation, Manhattan, American Psycho, Nikita, Four Weddings and One Furneral, Broadway Danny Rose, Léon, A Bout De Souffle, Virgin Suicides, Brokeback Mountain, You and Me and Everyone We Know, Zoolander, The Royal Tenenbaums....jeg kunne blive ved


image22
De sidste to bøger jeg har læst er "Ekstremt højt og utrolig tæt på" og "Stolthed og Fordom". To rigtig gode bøger, selvfølgelig på hver sin måde.


Jeg kan godt lide øl (mit mål er at få en flot ølmave inden året er omme...øhm)
image16

At danse
image19

....og at have det sjovt generelt
image20


Det var lidt om mig.
Farvel!
image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0