INTRO CLOÉ.

nå men jeg er cloé. jeg er c'et i css. jeg er 19, men nyder min sidste tid som teen for jeg fylder vist snart the big 2-0. valbronx er min hometown for øjeblikket og jeg er lige startet på kua.

jeg kan lide; billeder, rejser, at grine, at danse hele natten(selvom jeg aldrig kan holde mig vågen så længe), te, sushi, alt mad som ikke er sundt(sådan plus minus), vodka, louis garrel, youtube, lastfm(jeg har et sygt forhold til min lastfm), livejournal, at hænge ud med mine venner, at pose åndssvagt på billeder, bden urie, mine katte, gode hårdage, mixtapes, dagdrømme, venner(både mine egne og dem på tv), min ipod osvosvosv.

image3
jeg hænger ud i parker.

image6
jeg rejser lidt.

image5

image4
jeg danser lidt.

jeg kan også rimlig godt lide musik. det er bare altid svært at forklare hvad jeg kan lide for min smag bliver mere og mere bred for hvert år, der går. men hvis jeg skal namedroppe en lille smule må det være noget i denne her stil;

the smiths, duran duran, pulp, the faint, the rapture, M.I.A., another sunny day, the zombies, television personalities, jens lekman, don lennon, girls at our best!, the slits, scott walker, spearmint, belle and sebastian, blur, bright eyes, hefner, gang of four, camera obscura, tullycraft, sufjan stevens, jacqueline taieb, jacques dutronc, france gall, clothilde, serge gainsbourg og rigtig meget andet!!

det sidste halve år har min musiksmag (desværre) taget en noget uventet drejning da det gik op for mig at jeg ret godt kan lide panic! at the disco. det har taget mig lang tid at komme ud af weemo-skabet og jeg er vist stadig ikke helt ude endnu. jeg kan vist også lidt lide cobrastarship og måske en lille bitte smule falloutboy. men mest fordi pete wentz er dødlolz! men det er faktisk lidt stadig en hemmelighed.

lige nu og her kan jeg ret godt lide de her sange;

jeg kan også ret godt lide film. men det er vist som med musikken ret svært at beskrive hvad jeg kan lide for jeg kan lide alt mulige både diehard og dawn of the dead og alphaville, men her er lidt namedropping igen fordi det er sjovt;
godard, truffaut, woody allen, sofia coppola, wes anderson
broken flowers,psycho, the dreamers, welcome to the dollhouse, rebel without a cause, donnie darko, pretty in pink, 24hour party people, breakfast club, zoolander, dear wendy, 8 femmes, everything is illuminated, the wild one, ghost world, harry potter


jeg er vist ikke den største læser men når jeg endelig kommer i gang kan jeg ret godt lide det. de sidste par bøger jeg har læst er;
choke af chuck palahniuk
al qaeda and what it means to be modern af john gray
harry potter and the deathly hallows af j.k. rowling
en vild fårejagt af haruki murakami
microserfs af douglas coupland
and then there were none af agatha christie
leviathan af paul auster
everybody hurts af leslie simon & trevor kelley

sådan. som i kan se udfra alt det her kan jeg efter en hel del år stadig ikke sætte kommaer. surtsurt.

jeg vil slutte af med mine to søde katte;
image8
  dyrup    
image9
og gato.

oxoxox CLOÉ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0