et lille hej fra tyskland

hej fra tyskland
endelig har jeg tid til at opdatere vores blog! jeg har fäet internet pä abejdet og vi laver ikke noget, sä jeg kan bare sidde her og kede mig hele dagen. det kan godt blive langt! jeg har det godt hernede, synes jeg. jeg har endelig vännet mig til tyske supermarkeder. i starten synes jeg, at alle de tyske madvarer var klamme fordi indpakningen var neonfarvet og grisselyseröd. men man skal jo spise! jeg har ogsä vännet mig til, at när man gär i biografen og vil se en fransk film, sä fär man alligevel alt pä tysk, fordi de synkroniserer ALT hernede.
i weekenden var jeg pä et stort loppemarked. der var sä mange ting, at jeg slet ikke kunne overskue, hvad jeg skulle köbe.
for nogle dage siden skrev maren, at hun tilbage d. 13 november. jeg blev sä glad. nu er mine bolig planer lidt ändret og jeg flytter sammen med hende i en wg! sä nu gälder det bare om, at finde en pän lejlighed henede, forhäbentligt med et kökken!

jeg vil opdatere igen, när der sker noget mere spändende hernedefra.

jeg gläder mig meget til sofie kommer herned og besöger mig!

much love
signe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0